tirsdag den 19. marts 2013

Instagram update






Dem af jer der følger mig på instagram @frederikkewaerens, har nok lagt mærke til at jeg har slettet alle mine billeder og har lagt nogle helt nye ind. Det er noget jeg har gået og forberedt længe ved, at jeg har taget en masse billeder, som jeg har redigeret i den app der hedder VSCO cam. Det er en helt fantastisk app, som giver lyse og smukke billeder. Jeg håber, at i vil tage et kig forbi min profil og se billederne og i må meget gerne skrive, hvad i synes om dem! Kys

6 kommentarer:

Annika sagde ...

Skøn blog du har! Jeg følger dig faktisk på instagram, men har først set din blog nu :-)

Kig gerne forbi http://lovemylife-annika.blogspot.dk/
knus Annika

Annika sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

virkelig fed blog du har! er selvfølgelig allerede fast læser. jeg ville blive rigtig glad hvis du gik ind og tog et kig på min blog eventuelt smed en kommentar! eller bedre, blive fastlæser. det ville betyde så meget!! :D

longlivefashion-rosa.blogspot.dk

Anonym sagde ...

Hvornår kommer det spørgerunde-indlæg? :)

Anonym sagde ...

Åhh fed ring :o

Vil du følges? følger dig nu ihvertfald :)

www.fashion-sophielehn.blogspot.dk

Unknown sagde ...

Skøn blog med skønne billeder
Skulle vi følges? Følger dig allerede